Prohlížeč - Zkušenosti [window][náhled][close]
[window][viewer][close]
[obrázek] [obrázek]

 
[kalendář]


Je Den trhu,
5. Hesinda (podzim) roku
47 Hala,

hodina a minuta .
--- Navigace ---


--- Menu ---

 
[Zkušenosti]

Zkušenosti

Za všechno, co vaše postavy zažijí, se jim počítají body zkušenosti. Je to hlavně při boji, ale i různých důležitých událostech. Každá postava nabírá zkušenosti podle své aktivity v boji a zapojování do děje hry. Při získání určitého počtu bodů postupuje postava na vyšší úroveň. Nejvyšší úrovní je 21. - lepší už prostě být nemůžete.


Při zvýšení úrovně je důležité, jestli hrajete v módu Začátečník nebo Pokročilý. Dostanete k dispozici určitý počet bodů, které můžete rozdělit mezi dovednosti a kouzla. Počet bodů je daný povoláním. Děje se to pomocí zkoušek (viz níže).


Jako začátečníci můžete rozhodnout o tom, která dobrá vlastnost bude zvýšena a která špatná snížena, anebo to nechat všechno na počítači. Ten už automaticky rozdělí body mezi talenty a kouzla. To mohou udělat i pokročilí, ale ti už mají možnost provést absolutně všechno sami.

POSTUP NA VYŠŠÍ ÚROVEŇ

Zde se dozvíte, kolik potřebujete mít zkušeností na danou úroveň. Platí ale pouze pro Stíny nad Rivou, v ostatních dílech jsou hodnoty jiné a dosud jsme je nikde nesplašili.


1. 0
2. 100
3. 300
4. 600
5. 1000
6. 1500
7. 2100
8. 2800
9. 3600
10. 4500
11. 5500
12. 6600
13. 7800
14. 9100
15. 10500
16. 12000
17. 13600
18. 15300
19. 17100
20. 19000
21. 21000


Pokud budete hrát celou trilogii stále s tou samou skupinou, bude vaše putování snadnější (více informací u postav).

ZKOUŠKY

U každého talentu nebo kouzla má postava napsanou hodnotu, která má zhruba ukázat, jak moc tuto dovednost ovládá. Při zvyšování úrovně dostanete určitý počet bodů, které můžete zkusit různým talentům nebo kouzlům přidělit.


Malá ukázka: chcete přidat bod na tělesnou dovednost Plavání. Nahlédnutím do sekce dovedností zjistíte, že to vyžaduje tyto tři základní vlastnosti: odvahu, obratnost a sílu. Pokud je to například válečník s hodnotami 13, 12, 13, zkouška bude úspěšná a bod bude přidělen. Takový mág se sílou např. 8 může mít štěstí, ale nemusí. V počítačové hře odpadá házení kostkou, které jakoby provádí počítač a spravedlivě vyhodnotí výsledek zkoušky.


Můžete se pokusit každou dovednost nebo kouzlo zvýšit až 3x. Může se stát, že se to nepodaří ani jednou a hodnota bude až do příštího zvyšování levelu zmrazena.


Vlastnosti, dovednosti a kouzla neprocházejí zkouškami jen při zvyšování, ale i v samotné hře. Například když má vaše skupina vylézt na skalní stěnu, provede se zkouška z talentu Šplh. Její výsledek závisí na hodnotě talentu, ale i potřebných vlastnostech a třeba i tom, jestli máte u sebe lano. Dobrý výsledek znamená, že hrdina vyšplhá nahoru zcela v pořádku. Při neúspěšné zkoušce může spadnout dolů a zranit se, ztratit nějaké věci, ublížit někomu pod sebou, případně se i zabít. Nejvíce zkoušek probíhá při boji.

KOMENTÁŘE


Přidat komentář

25.11.2013, 14:47:35 - Dingo (web) napsal(a):

[comment]přeji všem hezký den!
27.11.2010, 08:43:06 - lama napsal(a):

[comment]blade of destiny: levely 0 - 20: 0, 5k, 15k, 30k, 50k, 75k, 105k, 140k, 180k, 225k, 275k, 330k, 390k, 455k, 525k, 600k, 680k, 765k, 855k, 950k. 21. level neni asi naprogramovanej, ani 1110k xp to nedalo ve Star Trailu je to stejne + 1050k xp na lvl 21
26.07.2009, 18:23:53 - [mailto] Honza (web) napsal(a):

[comment]Jo to se mi taky podarilo zjistit, v Blade jsou mi hrdinove zatim na 7. urovni, na kterou potrebovali 105000 zkusenosti. Na 8. uroven by to melo byt 140000, pak 180000, 225000 a tak dale...
06.02.2009, 13:18:54 - [mailto] Kanly napsal(a):

[comment]Blade of Destiny o právě splašeném levelování si jako třeba jinak might and magic od šestky není... 2.úroveň žádá 5000 Exp 3.úroveň 15000 Exp 4.úroveň 30000 Exp 5.úroveň 50000 Exp 6.úroveň 75000 Exp

[Na začátek stránky] [Zpět na index]
 
Design by Xeon.cz © 2005 - 2017